Jak wybrać katalog

Chcesz się wyróżnić i w atrakcyjny sposób zaprezentować swoją ofertę? Wybierz tradycyjny, drukowany katalog. Ten produkt, z uwagi na swoją skuteczność w oddziaływaniu na percepcję klienta, ma swoich zwolenników w każdej gałęzi biznesu. Jak wybrać i stworzyć idealny katalog?

Katalogi reklamowe - potencjał pierwszego wrażenia

Katalog “szyty” na miarę Twojego biznesu to najlepsza wizytówka na międzynarodowych targach, spotkaniach inwestycyjnych oraz konferencjach. Atrakcyjne treści, dobrze dobrana kolorystyka i wysoka jakość wykonania to klucz do nawiązania wartościowych kontaktów. Potencjał katalogów szytych - w zależności od rodzaju biznesu - można wykorzystać w następujący sposób:

  • jako uzupełnienie pakietu konferencyjnego
  • jako element marketingu bezpośredniego (wysyłka pocztą tradycyjną)
  • jako element ekspozycji w biurze lub sklepie stacjonarnym
  • jako skuteczne narzędzie do prezentacji portfolio