Jak wybrać katalog

Chcesz się wyróżnić i w atrakcyjny sposób zaprezentować swoją ofertę? Wybierz tradycyjny, drukowany katalog. Ten produkt, z uwagi na swoją skuteczność w oddziaływaniu na percepcję klienta, ma swoich zwolenników w każdej gałęzi biznesu. Jak wybrać i stworzyć idealny katalog?

Katalogi reklamowe - potencjał pierwszego wrażenia

Katalog “szyty” na miarę Twojego biznesu to najlepsza wizytówka na międzynarodowych targach, spotkaniach inwestycyjnych oraz konferencjach. Atrakcyjne treści, dobrze dobrana kolorystyka i wysoka jakość wykonania to klucz do nawiązania wartościowych kontaktów. Potencjał

katalogów szytych - w zależności od rodzaju biznesu - można wykorzystać w następujący sposób:

  • jako uzupełnienie pakietu konferencyjnego
  • jako element marketingu bezpośredniego (wysyłka pocztą tradycyjną)
  • jako element ekspozycji w biurze lub sklepie stacjonarnym
  • jako skuteczne narzędzie do prezentacji portfolio

Katalogi szyte - jak są wykonane?

1. Wybór formatu

Katalog pionowy, poziomy, a może kwadratowy? Dostosuj format, który najbardziej odpowiada Twojej wizji prezentacji oferty. Pamiętaj o odpowiednim umieszczeniu treści i zdjęć.

2. Rodzaj papieru

Wybór papieru możesz rozpatrywać pod kątem gramatury oraz rodzaju, który będzie miał wpływ na cenę druku.

3. Okładka i uszlachetnienia

Okładka katalogu może być ozdobiona folią połysk lub mat, soft touch lub folią i lakierem wybiórczym UV. Łatwiej osiągnąć ciekawy efekt, dobierając różne rodzaje uszlachetnień.

4. Rodzaj oprawy

W tym przypadku jest to zszywanie grzbietowe za pomocą płaskich lub oczkowych zszywek. Takie rozwiązanie gwarantuje trwałość i bezpieczeństwo wszystkich połączonych ze sobą stron, nawet podczas długiej eksploatacji folderu.