Potencjał reklamowy notatnika z okładką

Potencjał reklamowy notatnika z okładką

Notesy z okładką spełniają wiele funkcji - są nośnikiem informacji, formą reklamy oraz gadżetem o przeznaczeniu użytkowym. Klejona wersja notatnika jest wygodna w użyciu, praktyczna i przydaje się zawsze wtedy, gdy potrzebujesz szybko zrobić notatki.

Notatnik z okładką z potencjałem reklamowym

Notatniki to coś więcej niż tylko kartki papieru - są zaproszeniem do kreatywności, miejscem, w którym początek biorą wartościowe projekty i zbiorem myśli przelanych na papier. Notatnik w wersji klejonej doskonale nadaje się do robienia zapisków na brudno, jest również wygodny w użyciu. Zapisane, zbędne kartki można łatwo usunąć, przygotowując miejsce na kolejne zapiski.

Jak stworzyć ciekawy notatnik klejony?

Wybierz rodzaj papieru i format - do wyboru masz A6, A5, A4 i DL. W następnym kroku skonfiguruj objętość notatnika - 25, 50 lub 100 kartek (wewnętrzne kartki notesu wypełnimy papierem offsetowym 80 g). Pozostaje jeszcze kwestia okładki - bogaty wybór papierów - w tym również ozdobnych - daje spore pole do popisu i pomaga urzeczywistnić nawet najbardziej nietypowe projekty.

Od tego jak wykorzystasz okładkę będzie zależeć sukces Twojego notatnika w roli nośnika reklamowego. Umieść na niej przyciągające oko grafikę, hasło reklamowe, logo oraz dane kontaktowe.

Masz już pomysł, ale do pełni sukcesu pozostało jeszcze wykonanie? Wybierz parametry, a my zajmiemy się resztą!