roll-upy Standard
Druk roll-upów - już od 1 szt.
- 3 formaty – 85 x 200, 100 x 200 lub 120 x 200 cm
- Waga kasety – 2 kg, 2,2 kg lub 2,8 kg
- Różne wzory w ramach 1 zamówienia
- Materiał blockout 240 g
- Druk cyfrowy
- W komplecie torba transportowa
Roll-up doskonale sprawdza się podczas targów, konferencji lub rozmaitych akcji promocyjnych. Jest dość lekki, przez co z łatwością można go przenosić. Do stojaka dodajemy torbę transportową, która ułatwia przechowywanie i przewożenie reklamy. Dzięki możliwości zamówienia różnych wzorów – obniżysz koszty reklamy.
Klasyczny stojak reklamowy – lekki, tani i efektowny
Oferujemy wydruk solwentowy na materiale blockout 240 g, wyróżniającym się trwałością i dobrym odwzorowaniem kolorów. Do wyboru masz wydruk w 3 formatach – 85 x 200 cm, 100 x 200 cm i 120 x 200 cm. Po skończonej prezentacji, grafikę możesz błyskawicznie nawinąć na rolkę i przechować w poręcznej kasecie i załączonej torbie.
Waga kasety:
- 85 x 200 cm – 2,0 kg
- 100 x 200 cm – 2,2 kg
- 120 x 200 cm – 2,8 kg
Do czego służy roll up reklamowy?
Stojak reklamowy to elementy systemu wystawienniczego o szerokim zastosowaniu marketingowym. Jest stałym elementem większości konferencji, targów, spotkań i eventów branżowych. To na nim najczęściej przedstawiają się sponsorzy, patroni i uczestnicy wydarzenia. Do największych zalet roll upów należy duża powierzchnia reklamowa, trwały nadruk oraz błyskawiczny montaż i demontaż. Znajdziesz u nas zarówno tanie rollupy jednostronne, jak i rollupy premium, x-banery i rollupy dwustronne.
Gdzie ustawiać stojaki reklamowe?
Roll-upy to nieodłączny element konferencji, targów, prelekcji lub konferencji prasowych. Dzięki łatwemu transportowi rollupy można zabrać na każde ważne wydarzenie branżowe. Bywają ustawiane przy scenie, stoisku targowym i wyspie handlowej. Umieszczone w eksponowanym miejscu zwiększają widoczność marki, będąc dyskretnym tłem zdjęć i relacji uczestników. Stojaki reklamowe to idealne tło reklamowe dla liczących się firm i patronów wydarzeń.
Na jakim materiale drukuje się rollupy?
Do wykonania planszy reklamowej stosujemy trwałe podłoże banerowe blockout 240 g. Ten materiał ma właściwości blokowania światła, co pozwala uzyskać głębokie kolory bez prześwitów. Podłoże jest odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz wilgoć i na długo zachowując pierwotną intensywność kolorów. Dzięki możliwości zamówienia wydruku samej planszy do roll-upa błyskawicznie uaktualnisz ofertę i wypromujesz nowe wydarzenie.
Jak zamówić rollup?
U nas zlecisz druk roll upa reklamowego online – z dowolnego miejsca w Polsce lub na świecie. Do każdej sztuki dodajemy dedykowaną torbę transportową. Do zamówionego u nas stojaka możesz osobno zamówić planszę i wymieniać ją – kiedy tylko chcesz. Potrzebujesz stojaków reklamowych z różnymi treściami? Zamów raz i skorzystaj z opcji druku różnych wzorów w ramach jednego zamówienia. Szukasz stojaka reklamowego zadrukowanego dwustronnie? Wybierz rollup double – z tą samą lub różną grafiką z przodu i z tyłu. Najpierw wybierz rodzaj stelaża – z nóżkami, w eleganckiej kasecie lub z tzw. pajączkiem. Jeśli chcesz wyeksponować przekaz z obu stron – wybierz dwustronny rollup double. Następnie wybierz format planszy i prześlij nam swój projekt i daj znać, gdzie mamy go wysłać. Zamówiłeś już stojak reklamowy, ale chcesz uaktualnić ofertę? Nic prostszego – zamów wydruk do roll upa jedno- lub dwustronny.
Rollup reklamowy – jak wybrać?
Rollupy różnią się przede wszystkim systemem mocowania planszy, szerokością i rodzajem kasety. Jeśli szukasz lekkiego ekonomicznego rollupa, sprawdź roll-up standard i standard plus. W przypadku tego drugiego wydruk jest zwinięty w wąskiej kasecie z nóżkami stabilizującymi. Stojak reklamowy będzie umieszczony w bardziej ruchliwym miejscu? Wybierz roll up standard plus z dodatkowym wzmocnieniem przy gnieździe masztu. Jeśli szukasz stojaka reklamowego na duże imprezy, do restauracji lub galerii handlowej wybierz najstabilniejszy roll up – tzw. pajączek, czyli x-baner. Potrzebujesz stojaka reklamowego w wersji premium? Sprawdź elegancki, minimalistyczny roll up exclusive. Tutaj plansza stojaka została zamknięta w szerokiej, estetycznej kasecie (bez dodatkowych nóżek). Ten stojak reklamowy sprawdzi się podczas prelekcji, konferencji prasowych i w siedzibie firmy. Jaki stojak reklamowy na targi? Przy aranżacji otwartych stoisk targowych lub wysp handlowych warto wybrać dwustronny roll-up double, który wyeksponuje grafikę z obu stron.
Czy można stosować roll-upy na zewnątrz?
Standardowo rollupy przeznaczone są do ekspozycji we wnętrzach. Co prawda zadrukowana plansza jest odporna na warunki atmosferyczne, jednak nie możemy zagwarantować stabilności stelażu, narażonego na silny wiatr. Jeśli szukasz nośnika reklamowego do ekspozycji zewnętrznej, polecamy banery reklamowe, flagi i windery.
Rollupy reklamowe – zastosowanie
Stojaki reklamowe nadają się do promocji miejsc, wydarzeń i produktów. Sprawdzają się w siedzibie firmy, na eventach, targach i konferencjach. Dzięki dużemu formatowi (do 85 x 200 cm) i imponującej intensywności kolorów, stojaki reklamowe mogą być elementem dekoracji biur i gabinetów. Rollupy to klasyki reklamowe na eventach, gościnnych występach i konferencjach branżowych. Stojak reklamowy ustawiony przy scenie, prelegencie lub stoisku informacyjnym zwiększa rozpoznawalność danej marki. Ustaw go w widocznym miejscu i zwiększ szansę na to, że Twoje logo pojawi się w kadrze – na zdjęciach i w mediach (także społecznościowych).