Dobrze dobrany kalendarz uzupełnia działania marketingowe i eksponuje to, co w marce lub firmie, najlepsze. Zobacz przykładowe połączenia branża + typ kalendarza, które razem tworzą udaną parę.
Kalendarze dla branży kreatywnej
Prowadzisz studio kreatywne, butikową agencję marketingową, promujesz instytucje artystyczne, niewielką galerię sztuki, albo rozwijasz swój technologiczny startup?
A może działasz w innej branży, ale planujesz w tym roku obdarować kalendarzami osoby działające w sektorze kreatywnym?
Propozycja nr 1: kalendarze typu piramidka
Wybierz piramidki, które zamówisz już od 10 sztuk. Zajmują niewiele miejsca na biurku, ale mają spory potencjał w kwestii zadruku. Znajdziesz je w różnych wersjach:
- piramidka z nadrukowanym kalendarium,
- piramidka z klejonym kalendarium miesięcznym,
- piramidka spiralowana z kalendarium tygodniowym lub miesięcznym.
Piramidki z klejonym i nadrukowanym kalendarium oraz piramidki spiralowane z tygodniowym kalendarium będą eksponować logo lub grafikę umieszczoną na froncie kalendarza przez cały rok. Piramidki spiralowane z kalendarium miesięcznym mają z kolei dużą powierzchnię zadruku na pierwszej, okładkowej karcie, na której możesz umieścić dowolną grafikę, tekst lub zdjęcie.
Propozycja nr 2: kalendarze książkowe
Kreatywność lubi się z papierem, a kiedy jest miejsce do notowania, szanse na odkrywanie nowych pomysłów dzięki spontanicznym zapiskom i myślom utrwalonym na kawałku białej kartki rosną. Kalendarz książkowy, z uwagi na swoją objętość ma naturalny potencjał do eksplorowania i ćwiczenia pomysłowości. Ten atrybut kalendarza książkowego będzie świetnie łączyć się z charakterem kreatywnej działalności, dlatego warto się z nim związać przy okazji projektowania kalendarza dla klientów i biznesowych partnerów.
Kalendarze książkowe znajdziesz w 2 wersjach:
Oba dostępne są w formacie B5, z kalendarium w układzie tygodniowym. Je również możesz zamówić już od 10 sztuk.
Kalendarze dla firm działających w sektorze przemysłowym i produkcyjnym
W tym przypadku warto zwrócić uwagę na to, do kogo kalendarze mają trafić. Jeśli będą dystrybuowane wewnątrz firmy, gdzie większość powierzchni zajmuje przestrzeń produkcyjna czy warsztatowa, dobrym pomysłem będzie druk kalendarzy ściennych, które z uwagi na umiejscowienie nie będą przeszkadzać w pracy, a nadal będzie można łatwo z nich skorzystać.
Wśród kalendarzy, które możesz zawiesić, znajdziesz:
- kalendarze jednodzielne,
- kalendarze trójdzielne,
- kalendarze ścienne spiralowane,
- kalendarze listwowane.
Jeśli natomiast twoje kalendarze mają trafić do klientów i kontrahentów, zastanów się, jak wygląda ich typowy dzień pracy. Osoby pracujące na co dzień w biurze ucieszą się z kalendarzy biurkowych (tu warto znów przywołać wspomniane wyżej piramidki) lub praktyczne podkłady na biurko (tzw. biuwary), dzięki którym można mieć oko na aktualną datę, ale też bieżące notatki.
Planujesz obdarować kalendarzem kogoś, kto większość czasu spędza w służbowym aucie i w podróżach służbowych lub na spotkaniach? Pomyśl o lekkim spiralowanym kalendarzu książkowym albo kalendarzyku listkowym, który zmieści się w portfelu lub wizytowniku.
Kalendarze w sektorze usług doradczych
Ten rodzaj biznesu kręci się zwykle od spotkania do spotkania, a efektywne zarządzanie kalendarzem to tutaj jedna z niezbędnych umiejętności. Dobrze odnajdą się w takich warunkach:
– kalendarze książkowe
– kalendarze biurkowe (piramidki)
Zamów kalendarze do końca sierpnia i skorzystaj z dodatkowego 10% rabatu ↓
Kalendarze dla e-commerce
Jeśli działasz online, kalendarz może być atrakcyjnym dodatkiem do zamówienia. W przesyłce z łatwością zmieszczą się kalendarzyki listkowe, w których możesz zaznaczyć dni, w jakie odbędzie się wyprzedaż. Dobrym pomysłem będzie też kalendarz książkowy, powstały we współpracy z uznanym nazwiskiem ze środowiska artystycznego i wzbogacony atrakcyjnymi ilustracjami. Taki kalendarz możesz dokładać jako gratis do zamówień o określonej wartości lub sprzedawać jako samodzielny produkt.
Kalendarze dla HoReCa
Gastro lubi kalendarze! Szczególnie ścienne, dlatego do użytku własnego lub dla partnerów biznesowych wybierz kalendarze jednodzielne, trójdzielne albo listwowane. A dla korzystających z usług — kalendarze listkowe, których druk nie jest kosztowny, a możesz je wykorzystać na wiele sposobów — oprócz oczywistych działań reklamowych, na przykład jako kartę lojalnościową.
Zainspiruj się tymi projektami ↓