Jak pozytywnie napompować doświadczenia zakupowe osób, które zamawiają twoje produkty przez internet? Paczka inspirujących przykładów czeka na ciebie poniżej. Czerp, adaptuj, odkrywaj nowe, a pomysły wyciskaj w druku.
Na tkaninie nic nie ginie
Bawełniana torba reklamowa to ponadczasowy gadżet, którego żywotność przekracza średnią długość życia papierowej zawieszki czy naklejki. Możesz ją zadrukować w całości, dobierając do projektu odpowiednie kolory tkaniny oraz uchwytów. Torba z nadrukiem sprawdzi się w roli gratisu, dorzucanego do zamówień o określonej wartości albo jako samodzielny produkt w ofercie twojego sklepu internetowego.
![torby bawełniane z nadrukiem](https://www.drukomat.pl/blog/wp-content/uploads/torby-bawelniane-1024x612.jpg)
Projekt i grafika: Studio Projekt Noir
Torby bawełniane według własnego projektu możesz zamówić tutaj.
W dobrej formie na długo
Torby z nadrukiem to szersza kategoria, włączająca również torby papierowe, które dawno przestały być domeną branży gastronomicznej czy odzieżowej. Papierowa torba reklamowa z powodzeniem zastąpi w przesyłce papier pakowy albo dedykowane pudełko produktowe, ponadto może zostać wielokrotnie wykorzystana, co podnosi jej wartość użytkową.
![torby papierowe z nadrukiem](https://www.drukomat.pl/blog/wp-content/uploads/torby-papierowe-1024x658.jpg)
Więcej wariantów papierowych toreb znajdziesz tutaj.
Nie tylko sześciopak
Dobry dizajn ma moc przyciągania! Jeśli opakowanie w rzeczywistości prezentuje się tak atrakcyjnie, jak na zdjęciu w sklepie internetowym, jest szansa, że zdobędziesz dodatkowe punkty w kategoriach wiarygodna i autentyczna marka. Warto zwrócić uwagę zarówno na pudełka produktowe, jak i transportowe, które grają ważną rolę w postrzeganiu marki i ocenie doświadczeń zakupowych. Ciekawe opakowanie to katapulta do intensyfikowania działań w obszarze brand advocacy (spontaniczne unboxingi, polecanie sklepu innym osobom, pozytywne opinie o produktach lub sklepie i więcej oznaczeń marki w sieci — a to wszystko bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów na reklamę).
![pudełko produktowe z nadrukiem](https://www.drukomat.pl/blog/wp-content/uploads/giftbox-1024x765.jpg)
Pudełko typu kostka możesz zamówić tutaj.
Pudełko fasonowe w pełnym zadruku może być opakowaniem zbiorczym lub transportowym (w tym przypadku przyda się również zabezpieczająca taśma z nadrukiem).
![producent pudełek fasonowych](https://www.drukomat.pl/blog/wp-content/uploads/fasonowe-1024x680.jpg)
Pudełka fasonowe znajdziesz tutaj.
![drukomat instagram](https://www.drukomat.pl/blog/wp-content/uploads/1200x400_instagram-1024x341.png)
Druk na sterydach
Dobry przykład poniżej. Projekt Sofii Tkaczyk dla marki AMAPOLA w ciekawy sposób wykorzystuje przekrój produktów poligraficznych, które doskonale pasują do formuły ecommerce. Na wizualizacjach zobaczysz wspomnianą wcześniej taśmę z nadrukiem, zabezpieczającą pudełka fasonowe, papier pakowy oraz pełniące funkcje plomb naklejki.
![pudełko fasonowe, taśma z nadrukiem](https://www.drukomat.pl/blog/wp-content/uploads/papier-pakowy-tasma-pakowa-naklejki-2.png)
![papier pakowy, naklejki z nadrukiem](https://www.drukomat.pl/blog/wp-content/uploads/papier-pakowy-tasma-pakowa-naklejki.png)
Produktowa ściąga:
Przyczepność lepsza niż na bieżni
Naklejki równie dobrze trzymają się podłoża, co pamięci, dlatego warto dorzucać je do każdej przesyłki z zamówieniem. Umieść na nich logo lub jakiś zabawny motyw, nawiązujący do tożsamości marki — im bardziej chwytliwy projekt zaproponujesz, tym większa szansa, że naklejki szybko opuszczą cztery ściany pudełka i ruszą na podbój świata, naklejone na case’y telefonów, notatniki czy plecaki.
![druk naklejek](https://www.drukomat.pl/blog/wp-content/uploads/naklejki-2-1024x679.jpg)
Więcej naklejek tutaj.
Najpierw rzeźba, później masa
Ta zasada może nie sprawdzi się na siłowni, ale jest kluczem do sukcesu w marketingu drukowanym. Zacznij od przemyślanego projektu graficznego, który będzie dobrze współgrać z wieloma formatami poligraficznymi. Świetnie obrazuje to poniższy przykład, na którym w jednej linii wizualnej zaprojektowane zostały m. in. składane kartki, wizytówki i vouchery. Każdą z tych rzeczy możesz włożyć do przesyłki, ubogacając zawartość i dodając realną wartość do zamówienia.
![druk wizytówek i ulotek](https://www.drukomat.pl/blog/wp-content/uploads/wizytowki-vouchery-kartki-z-podziekowaniami-1024x681.jpg)
Zobacz:
Inne produkty poligraficzne dla ecommerce znajdziesz w tej dedykowanej kategorii.
Źródła grafik:
https://www.behance.net/gallery/136057307/Small-Town
https://www.behance.net/gallery/84664705/Paperbag
https://www.behance.net/gallery/158879369/Huggelys-Candle-Packaging-design
https://www.behance.net/gallery/158005839/Fitthree
https://www.behance.net/gallery/132838879/Branding-AMAPOLA
https://www.behance.net/gallery/134879737/Lucid-Brand-Identity-Merchandise
https://www.behance.net/gallery/46059733/mumdays