Blogomat – blog drukarni internetowej drukomat.pl
  • Drukarnia możliwości
    • Drukarnia możliwości

      Jak zrobić plakat reklamowy? – poradnik krok po…

      8 listopada 2024

      Drukarnia możliwości

      Drukarnia możliwości

      21 października 2024

      Drukarnia możliwości

      Druk cyfrowy a offsetowy – poznaj różnice

      26 września 2024

      Drukarnia możliwości

      Sitodruk – co to jest? na czym polega?

      26 września 2024

      Drukarnia możliwości

      GETeasy w Drukomacie – łatwiej nie da się…

      2 września 2024

  • Ekopoligrafia
    • Ekopoligrafia

      Życie wydruków wyborczych po wyborach. Dobre praktyki w…

      25 września 2023

      Ekopoligrafia

      Cykl życia wydruków. Od produkcji po utylizację

      24 lipca 2023

      Ekopoligrafia

      W stronę bardziej zrównoważonego druku. Technologia i surowce

      26 czerwca 2023

      Ekopoligrafia

      Nie taki papier straszny. Fakty i mity o…

      29 maja 2023

      Ekopoligrafia

      Ekopraktyki naszej fabryki

      1 maja 2023

  • Drukomat & the Brief
    • Drukomat & the Brief

      Tych wydarzeń nie możesz przegapić! Topowe eventy dla…

      26 kwietnia 2022

      Drukomat & the Brief

      Jak technologia wpływa na projektowanie graficzne

      25 stycznia 2022

      Drukomat & the Brief

      Idee, które zmieniły projektowanie graficzne

      9 listopada 2021

      Drukomat & the Brief

      7 inspirujących nazwisk branży kreatywnej. Sprawdź, czy je…

      19 października 2021

      Drukomat & the Brief

      Pierwsze kroki w branży graficznej. Od czego zacząć?

      5 października 2021

  • Opakowania
    • Opakowania

      Opakuj się w luksus.✨ Uszlachetnienia premium w projektach…

      16 sierpnia 2023

      Opakowania

      Druk & e-commerce – ta para się lubi!…

      3 kwietnia 2023

      Opakowania

      Świąteczno-noworoczne inspiracje. Projekty wybrane

      8 listopada 2022

      Opakowania

      Opakowanie, które ma moc! Packvertising w praktyce

      10 sierpnia 2022

      Opakowania

      Obierz kierunek na etykiety!

      9 sierpnia 2022

  • Inspiracje
    • Inspiracje

      Jaka gramatura papieru do drukarki? – Poznaj szczegóły

      12 maja 2025

      Inspiracje

      DRUKOMAT INSPIRUJE – KWIECIEŃ 2025

      22 kwietnia 2025

      Inspiracje

      DRUKOMAT INSPIRUJE – MARZEC 2025

      14 marca 2025

      Inspiracje

      DRUKOMAT INSPIRUJE – LUTY 2025

      6 lutego 2025

      Inspiracje

      DRUKOMAT INSPIRUJE – STYCZEŃ 2025

      10 stycznia 2025

  • Nasze mockupy
    • Nasze mockupy

      Darmowe mockupy produktów poligraficznych. Wykorzystaj je w swoich…

      23 maja 2022

      Nasze mockupy

      Darmowe mockupy, dzięki którym wizytówki przedstawiają się same…

      16 marca 2019

      Nasze mockupy

      Trzy sprawdzone sposoby na wyróżnienie firmowego podarunku +…

      5 grudnia 2018

      Nasze mockupy

      Mockupy naszych koszulek sportowych. Ubierz jak chcesz!

      30 maja 2018

      Nasze mockupy

      Wielkanocne pocztówki – wypakuj, wydrukuj, wyślij.

      23 marca 2018

  • Kontakt
  • Produkty
Blogomat – blog drukarni internetowej drukomat.pl

Blog

  • Drukarnia możliwości
    • Drukarnia możliwości

      Jak zrobić plakat reklamowy? – poradnik krok po…

      8 listopada 2024

      Drukarnia możliwości

      Drukarnia możliwości

      21 października 2024

      Drukarnia możliwości

      Druk cyfrowy a offsetowy – poznaj różnice

      26 września 2024

      Drukarnia możliwości

      Sitodruk – co to jest? na czym polega?

      26 września 2024

      Drukarnia możliwości

      GETeasy w Drukomacie – łatwiej nie da się…

      2 września 2024

  • Ekopoligrafia
    • Ekopoligrafia

      Życie wydruków wyborczych po wyborach. Dobre praktyki w…

      25 września 2023

      Ekopoligrafia

      Cykl życia wydruków. Od produkcji po utylizację

      24 lipca 2023

      Ekopoligrafia

      W stronę bardziej zrównoważonego druku. Technologia i surowce

      26 czerwca 2023

      Ekopoligrafia

      Nie taki papier straszny. Fakty i mity o…

      29 maja 2023

      Ekopoligrafia

      Ekopraktyki naszej fabryki

      1 maja 2023

  • Drukomat & the Brief
    • Drukomat & the Brief

      Tych wydarzeń nie możesz przegapić! Topowe eventy dla…

      26 kwietnia 2022

      Drukomat & the Brief

      Jak technologia wpływa na projektowanie graficzne

      25 stycznia 2022

      Drukomat & the Brief

      Idee, które zmieniły projektowanie graficzne

      9 listopada 2021

      Drukomat & the Brief

      7 inspirujących nazwisk branży kreatywnej. Sprawdź, czy je…

      19 października 2021

      Drukomat & the Brief

      Pierwsze kroki w branży graficznej. Od czego zacząć?

      5 października 2021

  • Opakowania
    • Opakowania

      Opakuj się w luksus.✨ Uszlachetnienia premium w projektach…

      16 sierpnia 2023

      Opakowania

      Druk & e-commerce – ta para się lubi!…

      3 kwietnia 2023

      Opakowania

      Świąteczno-noworoczne inspiracje. Projekty wybrane

      8 listopada 2022

      Opakowania

      Opakowanie, które ma moc! Packvertising w praktyce

      10 sierpnia 2022

      Opakowania

      Obierz kierunek na etykiety!

      9 sierpnia 2022

  • Inspiracje
    • Inspiracje

      Jaka gramatura papieru do drukarki? – Poznaj szczegóły

      12 maja 2025

      Inspiracje

      DRUKOMAT INSPIRUJE – KWIECIEŃ 2025

      22 kwietnia 2025

      Inspiracje

      DRUKOMAT INSPIRUJE – MARZEC 2025

      14 marca 2025

      Inspiracje

      DRUKOMAT INSPIRUJE – LUTY 2025

      6 lutego 2025

      Inspiracje

      DRUKOMAT INSPIRUJE – STYCZEŃ 2025

      10 stycznia 2025

  • Nasze mockupy
    • Nasze mockupy

      Darmowe mockupy produktów poligraficznych. Wykorzystaj je w swoich…

      23 maja 2022

      Nasze mockupy

      Darmowe mockupy, dzięki którym wizytówki przedstawiają się same…

      16 marca 2019

      Nasze mockupy

      Trzy sprawdzone sposoby na wyróżnienie firmowego podarunku +…

      5 grudnia 2018

      Nasze mockupy

      Mockupy naszych koszulek sportowych. Ubierz jak chcesz!

      30 maja 2018

      Nasze mockupy

      Wielkanocne pocztówki – wypakuj, wydrukuj, wyślij.

      23 marca 2018

  • Kontakt
  • Produkty
Dorzuć do paczkiDrukarnia możliwościReklama

Zaskocz tym, co jest w środku. Druk reklamowy w e-commerce

by Natalia Stępniak 18 września 2023
Napisany przez: Natalia Stępniak 18 września 2023
reklama drukowana w ecommerce

W dobie cyfrowego marketingu i handlu online drukowane materiały marketingowe, takie jak ulotki, broszury czy vouchery wciąż zajmują znaczące miejsce w strategiach e-commerce. Zobacz, jak możesz je efektywnie wykorzystać w działaniach promocyjnych swojego e-sklepu.

Marketing drukowany w e-commerce – najważniejsze korzyści

Drukowane materiały reklamowe uzupełniają działania w świecie cyfrowym i pomagają budować unikalne doświadczenia na styku marka-odbiorca, jakich nie dostarcza reklama online. Wydruki reklamowe to szansa na dotarcie do nowych grup odbiorczych, wzrost lojalności wśród obecnych klientów większy potencjał sprzedażowy. Drukowane nośniki marketingowej komunikacji dorzucone do przesyłki z zamówieniem wpierają działania up- i cross-sellingowe, a także zachęcają do interakcji z marką.

Grafika: drukomat.pl

Dobry produkt nie wystarczy, by konkurować z innymi markami o podobnym profilu ofertowym. Drukowane dodatki uzupełniające zamówienie w percepcji osoby zamawiającej są miłą niespodzianką i pozostawiają pozytywne wrażenia z zakupu jeszcze długo po odpakowaniu przesyłki.

W przypadku marki 8PM wybór padł na:

  • vouchery ze zniżką na kolejne zakupy
  • ulotki składane prezentujące produkty komplementarne
  • pudełka typu gift-box (kostka)
  • kwadratowe ulotki zachęcające do udziału w programie poleceń
  • wizytówki z logo i misją firmy
  • papier pakowy z logo marki

Spójny zestaw wydruków reklamowych uzupełniają etykiety samoprzylepne z nadrukiem.

Druk reklamowy pomaga docierać do nowych grup odbiorczych

Niekwestionowaną zaletą drukowanych materiałów marketingowych jest ich skuteczność w docieraniu do nowych grup odbiorców. Internet jest przesycony treściami promocyjnymi, przez co reklamy w sieci coraz częściej są ignorowane (tzw. ślepota banerowa) lub blokowane. Drukowane materiały marketingowe wciąż stanowią intrygujący element, który może przyciągnąć uwagę klientów. Dodatkową korzyścią jest specyfika reklamy drukowanej, która jest mniej nachalna niż reklama cyfrowa (ulotki, katalogi i inne wydruki można przechować i zajrzeć do nich w odpowiednim momencie).

W tym miejscu warto wspomnieć również o haptyce, która daje papierowi przewagę nad pikselem. 

Haptyka, zwana inżynierią dotyku to dziedzina, która skupia się na relacjach człowiek — materia, w których pojawia się dotyk.

Wrażenia haptyczne (dotykowe) uzupełniają tradycyjną komunikację odbieraną za pomocą wzroku (obraz, tekst) i słuchu (dźwięki, mowa). Im więcej zmysłów wchodzi w interakcję pomiędzy marką a odbiorcą, tym większa szansa na komunikacyjny sukces.

Więcej na temat haptyki dowiesz się z tego artykułu ↓

Kiedy haptyka druku dotyka. Jak zwiększać skuteczność materiałów reklamowych za pomocą wrażeń dotykowych

Druk reklamowy wzmacnia wizerunek marki

Drukowane materiały marketingowe działają na korzyść wizerunku marki. Starannie zaprojektowane ulotki, katalogi czy broszury wykorzystujące efekty druku premium prowadzą uwagę do takich skojarzeń jak profesjonalizm, estetyka i dbałość o detale. To z kolei może skłaniać określone grupy konsumenckie do podjęcia decyzji o zakupie.

Zajrzyj na naszego Pinteresta i zobacz, jak wyglądają przesyłki najbardziej znanych marek luksusowych na świecie. ↓

Siła druku w promowaniu specjalnych ofert i zniżek

Vouchery i kody rabatowe w formie drukowanej to doskonały sposób na promowanie specjalnych ofert i zniżek w e-commerce. Klienci uwielbiają oszczędzać, dlatego dostarczenie im fizycznych kuponów może zachęcić ich do zakupów. Ponadto możliwość fizycznego przedstawienia kuponu w sklepie stacjonarnym lub otrzymanie personalizowanego vouchera rabatowego — na przykład z okazji urodzin — może być dodatkowym bodźcem do zakupów.

💡 Podpowiedź

Kod rabatowy wydrukowany na spersonalizowanym voucherze z papieru ozdobnego zrobi większe wrażenie niż ten sam kod przesłany w formie elektronicznej.

Voucher podarunkowy wydrukowany na papierach ozdobnych. Projekt Tajulislam 12
Voucher na słodkości dostarczony razem z zamówieniem z cukierni. Projekt Bhautik Mulsha

Zobacz → vouchery personalizowane

Druk reklamowy podnosi jakość doświadczeń klienta

Drukowane materiały marketingowe to silne narzędzie w budowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych. Personalizowane ulotki, kartki świąteczne albo naklejki z limitowanej edycji dołączone do zamówienia to dodatki, które nie kosztują wiele, za to dużo wnoszą w procesie zwiększania lojalności wśród obecnych klientów. A większa lojalność to łatwiejsza decyzja o ponownych zakupach.

Zobacz na drukomat.pl
Zobacz na drukomat.pl

Zobacz → ulotki personalizowane

Druk w erze unboxingu zyskuje na znaczeniu

Drukowane materiały reklamowe to dodatkowa wartość w czasach powszechnego unboxingu. Zawartość przesyłki zaprezentowana podczas rozpakowywana na oczach publiczności w transmisji live albo rolce opublikowanej na Instagramie często jest czynnikiem decydującym o zakupie. Osoby recenzujące oceniają nie tylko produkty, ale i sposób pakowania oraz pozostałą zawartość przesyłki. Dodatkowe gratisy w paczce — naklejki, karnety z podziękowaniem za zakupy, wizytówki z hasłem nawiązującym do wartości marki i adresem sklepu internetowego będą atrakcyjnymi “wypełniaczami”, dzięki którym oglądający odniosą wrażenie, że twoja marka daje więcej niż zamówione produkty.

Zobacz, co słychać w naszych mediach społecznościowych ↓

drukomat instagram

Mimo rosnącej popularności marketingu online, drukowane materiały reklamowe nadal zajmują ważne miejsce w działaniach wspierających rozwój e-commerce. Są skutecznym narzędziem dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, wzmacniają wizerunek marki, pomagają w dystrybucji informacji o promocjach i są istotnym elementem w budowaniu wyjątkowych doświadczeń klientów.

Przeczytaj również

Opakuj się w luksus.✨ Uszlachetnienia premium w projektach opakowań

Źródła grafik:

https://www.behance.net/gallery/110416979/Coupon-discount-offer-banner-design

https://www.behance.net/gallery/178458991/The-Cake-Shop-Voucher-Design

0 komentarz
0
FacebookTwitterPinterestEmail
poprzedni post
Co czeka poligrafię w 2024? Analiza najważniejszych trendów
następny post
Życie wydruków wyborczych po wyborach. Dobre praktyki w duchu #ZeroWaste

Zobacz również

Roll up – co to znaczy?

14 stycznia 2025

Jak zrobić plakat reklamowy? – poradnik krok po...

8 listopada 2024

Drukarnia możliwości

21 października 2024

Druk cyfrowy a offsetowy – poznaj różnice

26 września 2024

Sitodruk – co to jest? na czym polega?

26 września 2024

GETeasy w Drukomacie – łatwiej nie da się...

2 września 2024

Druk cyfrowy – Co to jest? Na czym...

26 sierpnia 2024

Druk Offsetowy – co to jest?

26 sierpnia 2024

Jak reklamować firmę?

5 sierpnia 2024

Poligraficzne bestsellery w świątecznej odsłonie

30 października 2023

Napisz komentarz Cancel Reply

Save my name, email, | website in this browser for the next time I comment.

O nas

Mówią o nas #ZnaniZdruku. :muscle: Świadczymy usługi poligraficzne dla biznesu. Z nami druk online staje się łatwiejszy!

FACEBOOK

Facebook

Bądźmy w kontakcie

Facebook Instagram Linkedin Youtube

O NAS

Mówią o nas #ZnaniZdruku. :muscle: Świadczymy usługi poligraficzne dla biznesu. Z nami druk online staje się łatwiejszy!

NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKUŁY

  • 1

    Darmowe fonty z polskimi znakami. Część I — pismo odręczne. (Aktualizacja)

    10 lipca 2023
  • 2

    Tutorial InDesign, czyli jak przygotować plik do druku.

    23 marca 2016
  • 3

    Formaty i wymiary plakatów. Jak zobaczę to zrozumiem.

    10 czerwca 2016
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Youtube

Copyright © 2022 drukomat.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. Ustawienia cookies


Powrót na górę