Papier wciąż uwodzi i co ciekawe, jego pozycja w świecie, który został zdominowany przez media cyfrowe, wydaje się być w ogóle niezagrożona. Papier ma w sobie „to coś”, a komunikacja w wersji drukowanej potrafi zadziałać skuteczniej niż jej wirtualny odpowiednik. Jak wykorzystać materiały drukowane, by przyciągnąć odbiorców i efektywnie kreować potrzeby nabywców?
-
Billboardy – dla jednych zło konieczne i wątpliwa ozdoba miast, dla innych forma sztuki i doskonałe narzędzie komunikacji marketingowej. Choć wzbudzają sporo kontrowersji, czy możemy zrezygnować z nich całkowicie, przenosząc…
-
-
Współcześnie, zarówno idea no waste, jak i papier – mają się świetnie. Właśnie dlatego postanowiłam połączyć oba pojęcia i pokazać, jak można wykorzystać niepotrzebny papier. Będzie dziwnie i pomysłowo.
-
Nuda, przeciętność, brak odwagi, kreatywności i przewidywalność – z tym najczęściej zderzamy się widząc reklamy wyborcze. Zupełnie inny świat malują kreacje stworzone przez artystów zrzeszonych przy AIGA (Amerykański Instytut Grafiki).…
