Billboardy – dla jednych zło konieczne i wątpliwa ozdoba miast, dla innych forma sztuki i doskonałe narzędzie komunikacji marketingowej. Choć wzbudzają sporo kontrowersji, czy możemy zrezygnować z nich całkowicie, przenosząc działania promocyjne w całości do nienamacalnego i ulotnego digitalu? I czy taki zabieg nie wiązałaby się ze nieodwracalną szkodą zarówno dla reklamodawców, jak i odbiorców?
-
-
Współcześnie, zarówno idea no waste, jak i papier – mają się świetnie. Właśnie dlatego postanowiłam połączyć oba pojęcia i pokazać, jak można wykorzystać niepotrzebny papier. Będzie dziwnie i pomysłowo.
-
Nuda, przeciętność, brak odwagi, kreatywności i przewidywalność – z tym najczęściej zderzamy się widząc reklamy wyborcze. Zupełnie inny świat malują kreacje stworzone przez artystów zrzeszonych przy AIGA (Amerykański Instytut Grafiki).…
-
Adobe i Pantone uchwycili 3 wyjątkowe kolory, by zwrócić uwagę na niebezpieczne zmiany klimatyczne. Czym wyróżnia się paleta Glowing i co tak pięknie ginie?