Ecommerce rośnie w siłę. Coraz częściej kupujemy online, coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie tego kanału sprzedaży w swoich strategiach marketingowych. W czasach kiedy sprzedaż stacjonarna boryka się z wieloma problemami, sklep internetowy wydaje się w miarę bezpiecznym i stabilnym miejscem do generowania zysków. Lecz aby odnieść sukces w sieci nie wystarczy tylko mieć interesujący produkt i sprawnie działający sklep. Równie istotna jest koncentracja na obszarach związanych z obsługą klienta, a także budowaniem pozytywnego doświadczenia zakupowego klienta, w którym pomagają – między innymi – produkty poligraficzne. Zobacz jak je efektywnie wykorzystać.
-
Witryny sklepowe, stoiska targowe, auta firmowe – foliami można wyklejać rozmaite powierzchnie, a wariantów tego nośnika kreacji reklamowej jest naprawdę sporo. Jak się w tej mnogości odnaleźć? Przygotowaliśmy krótkie zestawienie…
-
Znudziło cię drukowanie na papierze kredowym lub offsetowym? Szukasz ciekawego wykończenia, elementu które podkreśli wyjątkowość twojej identyfikacji wizualnej albo chcesz, by nietypowe podłoże stało się znakiem rozpoznawczym dla twoich produktów…
-
Z okazji Międzynarodowego Dnia Puzzli, który przypada co roku 29 stycznia, mamy dla Ciebie niespodziankę! Wybierz swój ulubiony motyw z Kazikiem (bo wyboru masz 3), pobierz puzzle w formie pliku…
-
Drukarnia możliwościKrok po krokuTutoriale i poradniki
Projekt na 5. O czym pamiętać przed zleceniem czegokolwiek do druku
Co wziąć pod uwagę zlecając projekt do druku? Cóż, pytanie nie należy do najprostszych i wymaga poruszenia złożonych kwestii, poczynając od formatu plików, na technologii druku kończąc. My jednak postanowiliśmy…