Czy poligrafia może być eko? Pewne jej aspekty na pewno tak, a z czasem będzie ich coraz więcej. Branża się zmienia między innymi dzięki coraz większym możliwościom w zakresie drukującej technologii, jak i surowcom, które przyjazność środowisku mają wpisaną w założenia produkcyjne.
-
Kiedyś druk premium kojarzył się z materiałami marketingowymi marek sprzedających dobra luksusowe, które dysponowały równie imponującym, jak ich produkty, budżetem na promocję i reklamę. Dziś poligraficzne “premium” nie jest już…
-
Mówią, że jedzenie na świeżym powietrzu smakuje najlepiej. A skoro sezon ogródkowy trwa w najlepsze, czas przypomnieć nasze top produkty w kategorii HoReCa.
-
Drukarnia możliwościTutoriale i poradniki
Kiedy haptyka druku dotyka. Jak zwiększać skuteczność materiałów reklamowych za pomocą wrażeń dotykowych
Dzięki haptyce drukowane materiały reklamowe zyskują przewagę, jakiej nie mają nośniki cyfrowe. Kiedy w interakcji pojawia się dodatkowy zmysł — dotyk — przekaz jest lepiej zapamiętywany i zwiększa szanse na…
-
Do wyborów parlamentarnych zostało już tylko kilka tygodni, a to znaczy, że już za chwilę ulice miast i miasteczek zapełnią się plakatami wyborczymi z wizerunkami kandydatów. Każdy z nich będzie…