Siła opakowania w handlu jest niekwestionowana, a to w czym znajduje się produkt, czasami sprzedaje lepiej niż niejedna reklama. Dowiedz się, co to takiego packvertising i naucz się wykorzystywać moc tego zjawiska, projektując własne działania marketingowe.
-
W poprzednim tekście pisaliśmy o tym, jak opakowanie zmienia percepcję produktu. Ten będzie o etykietach, ponieważ to właśnie one stanowią element integralny i spójny z estetyką opakowania. Zapoznaj się z…
-
InspiracjeOpakowania
Opakowanie zmienia percepcję produktu i kreuje nawyki konsumenckie. Te przykłady tego dowodzą
Choć mówi się, że kupuje się produkt a nie opakowanie, oczu nie oszukasz! To właśnie to drugie ma niekwestionowaną siłę przyciągania, wzbudzania zainteresowania i rozpalania pragnienia sięgnięcia po produkt po…
-
Dziś będzie lekko, przyjemnie i nietypowo! Bo katalogi nie zawsze muszą służyć do prezentacji oferty firmy, jak te, które znasz ze sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz albo supermarketów.
-
Drukarnia możliwościInspiracjeTutoriale i poradniki
Pocztówki nie tylko z wakacji. Poznaj niestandardowe zastosowania i zainspiruj się
Pocztówki to poligraficzne bestsellery na różne okoliczności. Choć kojarzą się przede wszystkim z wakacjami, imieninami i świętami, potrafią być również doskonałym wsparciem działań marketingowych. Zobacz je w różnych odsłonach i…