Dzięki haptyce drukowane materiały reklamowe zyskują przewagę, jakiej nie mają nośniki cyfrowe. Kiedy w interakcji pojawia się dodatkowy zmysł — dotyk — przekaz jest lepiej zapamiętywany i zwiększa szanse na pozytywną decyzję o zakupie. Jak wykorzystać inżynierię dotyku w swoich działach marketingowych?
-
Do wyborów parlamentarnych zostało już tylko kilka tygodni, a to znaczy, że już za chwilę ulice miast i miasteczek zapełnią się plakatami wyborczymi z wizerunkami kandydatów. Każdy z nich będzie…
-
Wybory parlamentarne już za kilka tygodni, a przygotowania kandydatów i ich sztabów wkraczają w najgorętszy okres. Aby dać się poznać swoim wyborcom, ubiegający się o stanowisko politycy wykorzystują wszelkie dostępne…
-
Album NEIGHBOURS. Art against war otrzymał prestiżową nagrodę must have, którą organizatorzy od trzynastu lat przyznają najlepiej zaprojektowanym polskim produktom.
-
Produkcja papieru to temat, który potrafi wywołać burzę, zwłaszcza kiedy w dyskusji pojawiają się wątki związane z ekologią. W tym tekście dotykamy kwestii, które odpowiadają na ważne — również te…