Katalog to jeden z najbardziej rozpoznawalnych, drukowanych materiałów reklamowych, którego historia sięga roku 1648. Ta forma reklamy przetrwała próbę czasu i nie wydaje się, by miało się to prędko zmienić. Katalogi to nie tylko narzędzie do prezentacji oferty – są również kanałem komunikacji z odbiorcą i miejscem, w którym możesz opowiedzieć własną historię, dać się poznać i zaprezentować wyznawane wartości.
-
Zebrałam dla Ciebie kolejny bukiet inspiracji i trendów projektowych, które kiełkują w tym roku. Obejrzyj, poczuj i daj się porwać:).
-
Zlecasz coś do druku po raz pierwszy i obawiasz się efektu? Zastanawiasz się czy to, co widzisz na monitorze, równie dobrze będzie wyglądać na papierze? Przed niemiłą niespodzianką uchroni cię…
-
Półmetek roku 2020 jest już za nami, to idealny czas na podsumowanie trendów projektowych. Co w twórczości piszczy, szepce, a co growluje?
-
Papier wciąż uwodzi i co ciekawe, jego pozycja w świecie, który został zdominowany przez media cyfrowe, wydaje się być w ogóle niezagrożona. Papier ma w sobie „to coś”, a komunikacja…