Czy kalendarz zawsze ma swoją datę ważności, która wygasa po 12 miesiącach? Cóż, z reguły tak, ale wcale nie musi tak być. Kilka trików i przemyślanych zabiegów może sprawić, że ten produkt poligraficzny zyska drugie życie, będąc wykorzystanym do aktywności, które zwykle nie kojarzą się z kalendarzem. Zobacz jakie pomysły znalazła na to firma Antalis.
-
Podobnych artykułów znajdziesz w sieci wiele. Razem z Maciejem Piątkiem postanowiliśmy ugryźć temat nieco inaczej, a z pomocą przyszła nam społeczność profesjonalnej grupy the Brief pro – co znosi psychika…
-
Nośniki reklamy zewnętrznej nie zawsze muszą być wykorzystywane do promowania produktów czy usług. Billboardy, citylighty oraz plakaty potrafią komunikować również o sprawach ważniejszych niż promocja artykułu miesiąca lub wyprzedaż poprzedniego…
-
My już rozgrzewamy się przed sezonem kalendarzowym, a ty? Jeśli nie masz jeszcze do tego głowy lub wciąż szukasz pomysłów na to jak w nadchodzącym roku zaskoczyć własnym projektem, kilka…
-
Dziś mamy dla ciebie coś innego niż zwykle – zamiast pigułki wiedzy, raczej drogowskazy, prowadzące tam, gdzie ta wiedza się znajduje. 🙂