lider druku online

pn-pt 8:00 - 20:00

Każdego dnia w pracy dostajemy średnio 44 maile dotyczące zadań. Kolejne 20 to maile z reklamami. Ile z nich zapamiętujesz?

A gdyby na Twoje biurko trafiła koperta z nadrukiem zapowiadającym jej zawartość? Czy wtedy zapamiętasz taką wiadomość? Odpowiedź brzmi: tak!

Dobry i spójny koncept strategiczny poparty ciekawą kreacją jest w cenie i działa skutecznie. Twoja koperta musi robić wrażenie - wykorzystaj pełnię możliwości rodzajów i kolorów! Zobacz, w jaki sposób możesz z nich korzystać i poznaj formaty, na których drukujemy:

1. Koperty brandingowe (bez okienka)

Najpopularniejszym rozwiązaniem jest druk oficjalnego hasła i logo firmy, to ważne kiedy dbasz o pierwsze wrażenie. Możesz dodatkowo wprowadzić elementy identyfikacji, które uatrakcyjnią przesyłkę.

Możesz nadrukować komunikat, który podkreśli charakter marki. Jeśli brand prowadzi swobodną komunikację z klientem wymyślenie zabawnego zwrotu to bułka z masłem!

Zaprojektuj i nadrukuj na kopercie bohatera marki, który będzie witał odbiorcę miłym słowem. A może zaprojektujesz kilka wzorów dla urozmaicenia przekazu?

Wysyłasz zaproszenie na premierę lub informacje o nowym produkcie? Pokaż zapowiedź informacji już na kopercie i skuś klientów do jej otworzenia.

Formaty:

Koperta C6 poziom (162 x 114 mm) zamykanie długi bok, biały papier offsetowy 70 g, z poddrukiem maskującym standardowym, zamykanie: samoklejąca z paskiem odrywanym.

Koperta DL poziom (220 x 110 mm) zamykanie długi bok, biały papier offsetowy 75 g, z poddrukiem maskującym standardowym, zamykanie: samoklejąca z paskiem odrywanym.

• Jeśli dbasz o pierwsze wrażenie wydrukuj również papier firmowy, który będzie tworzył spójny przekaz.

• Wprowadź koperty jako kolejny element identyfikacji marki – drukujesz wizytówki, teczki ofertowe i segregatory dla klienta? Stwórz dodatkowo projekt koperty, który uzupełni całość materiałów.

Koperta K45 kwadrat (155 x 155 mm) zamykanie górny bok, biały papier offsetowy 100 g, bez poddruku maskującego wewnątrz, zamykanie: samoklejąca z paskiem odrywanym.

Koperta C5 poziom (229 x 162 mm) zamykanie długi lub krótki bok, biały papier offsetowy 80 g, z poddrukiem maskującym standardowym, zamykanie: samoklejąca z paskiem odrywanym.

Koperta C4 poziom (324 x 229 mm) zamykanie krótki bok, biały papier offsetowy 90 g, z poddrukiem maskującym standardowym, zamykanie: samoklejąca z paskiem odrywanym.

2. Koperty biznesowe (z okienkiem)

To kategoria kopert obecnych w każdej firmie. Faktury, umowy, zaświadczenia – wszystkie dokumenty trafiają do kopert z okienkiem, ponieważ są praktyczne. Wykorzystaj je do komunikacji z klientem i nadrukuj na nich informacje, które dodadzą im uroku.

Możesz wprowadzić zabawę okienkiem i dorysować wokół niego historię.

Najczęściej spotykanym rozwiązaniem jest nadrukowanie logotypu i hasła firmy – pamiętaj, że dobrze zaprojektowana i wydrukowana koperta robi pierwsze wrażenie i podkreśla wizerunek marki.

Formaty:

Koperta C6 poziom (162 x 114 mm) zamykanie długi bok, okienko prawe (80 x 40 mm) - usyt. 15P/15D, biały papier offsetowy 70 g, z poddrukiem maskującym standardowym, zamykanie: samoklejąca z paskiem odrywanym.

Koperta DL poziom (220 x 110 mm) zamykanie długi bok, okienko prawe (90 x 45 mm) - usyt. 20P/15D, biały papier offsetowy 75 g, z poddrukiem maskującym standardowym, zamykanie: samoklejąca z paskiem odrywanym.

Koperta C5 poziom (229 x 162 mm) zamykanie długi bok, okienko prawe (90 x 45 mm) - usyt. 20P/65D, biały papier offsetowy 80 g, z poddrukiem maskującym standardowym, zamykanie: samoklejąca z paskiem odrywanym.

Koperta C4 pion (229 x 324 mm) zamykanie krótki bok, okienko prawe (90 x 55 mm) - usyt. 20P/58g, biały papier offsetowy 90 g, z poddrukiem maskującym standardowym, zamykanie: samoklejąca z paskiem odrywanym.

3. Stwórz komplet

wróć do strony głównej >
zamów koperty >
zamów koperty >
zamów koperty >
zamów koperty >
zamów koperty >