Zamów druki wyborcze! W dniach od 11 do 29 marca wydłużamy czas pracy Biura Obsługi Klienta oraz akceptacji plików do godziny 19:00.

5 powodów, dla których warto mieć ulotki wśród materiałów reklamowych

5 powodów, dla których warto mieć ulotki wśród materiałów reklamowych

Ulotki wciąż mają tę moc! Mimo, że rozwiązania cyfrowe coraz bardziej rozpychają się w świecie reklamy, paper nadal posiada szerokie grono zwolenników, ponieważ działa na ludzkie emocje lepiej niż świat wirtualny. Zobacz, dlaczego warto ulotki zawsze mieć “z tyłu głowy”, planując działania marketingowe.

Ulotka jako skuteczne narzędzie promocji

Skuteczność ulotki jako materiału promocyjnego wciąż jest nie do podważenia. Jakie benefity dla biznesu niesie za sobą ta forma reklamy?

1. Łatwe i szybkie docieranie do odbiorców

Dystrybucja ulotek nie jest skomplikowana. Określając pole działania oraz skalę, możesz z informacją trafić do specyficznej grupy odbiorców, wybierając np. konkretny segment klientów lub jeden wskazany obszar geograficzny.

2. Uwolnij kreatywność

Chcesz, aby Twoja ulotka wyróżniała się i przyciągała uwagę odbiorców? Większość ulotek będzie miała format A4 lub A5, ale Ty możesz wybrać również niestandardowe formaty.

Skorzystaj również z wyjątkowych możliwości, jakie dają uszlachetnienia - połącz folię mat lub jedwabistą folię soft touch z wybiórczym lakierem UV, który podkreśli najważniejsze detale na ulotce.

3. Zachęć odbiorcę

Wykorzystaj ulotkę do zwiększenia sprzedaży, umieszczając na niej unikalny kod, którym klient będzie mógł się posłużyć podczas składania zamówienia. Przemyć w treści wezwanie do działania - jeśli ulotką komunikujesz jakieś nadchodzące wydarzenie, poproś odbiorcę, aby powiedział o tym również znajomemu.

4. Bądź w kontakcie z Twoim klientem

Ulotki dają dużą możliwość personalizacji, wykorzystaj to i pokaż, że znasz swojego klienta! Zwróć się do odbiorcy po imieniu lub pokaż, że pamiętasz o jego urodzinach i podaruj mu dodatkowy rabat z tej okazji, a dedykowaną ofertę umieść na personalizowanej ulotce. Twój klient z pewnością zapamięta taki gest na długo!

5. Zwrot z inwestycji

Niskie koszty produkcji w porównaniu z innymi formami reklamy, sprawiają, że wykorzystanie ulotek w działaniach reklamowych jest jednym ze skuteczniejszych sposobów promocji i daje gwarancję satysfakcjonującego zwrotu z inwestycji.