Popularność banerów nie słabnie. Wciąż są jednym z najpopularniejszych narzędzi, wykorzystywanych w reklamie zewnętrznej. Wyraźny przekaz, który dotrze do wielu odbiorców i będzie widoczny z dużej odległości to jedna z najważniejszych zalet tego nośnika reklamowego.
4 zalety banerów jednostronnych
1. Większa widoczność i lepsza sprzedaż
Banery są zauważane przez klientów właściwie natychmiast. Zainteresowani klienci będą działać zgodnie z instrukcją umieszczoną na banerze - zadzwonią, wejdą na stronę www lub pobiorą aplikację. Co więcej, nawet jeśli nie kupią produktu, jest duże prawdopodobieństwo, że będą pamiętać to, co wcześniej zobaczyli.
2. Silna marka
Walczysz o silną pozycję na rynku? Banery mogą Ci w tym pomóc, reklamując wybrany produkt w różnych miejscach i okresach jednocześnie, dzięki czemu potencjalni klienci będą stopniowo zauważać Cię i zapamiętywać. Zwróć uwagę, że nawet największe i dobrze znane marki, wciąż wykorzystują tę formę reklamy do promowania nowości w swojej ofercie.
3. Budowanie świadomości wśród klientów
Budowanie świadomości marki to proces pracochłonny i wymagający czasu. Posiadanie banerów w atrakcyjnych punktach miasta niewątpliwie w tym pomoże. Połącz outdoor z innymi formami reklamy, by efektywnie docierać do kolejnej grupy odbiorców.
4. Baner jest opłacalny, szybki w druku i łatwy w montażu
Baner reklamowy jest doskonałym rozwiązaniem, jeśli chcesz optymalizować wydatki na reklamę, a mając ograniczony budżet, planujesz dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów.
Nie masz jeszcze własnego baneru? Stwórz swój unikalny projekt, a my przygotujemy resztę!